Hej och välkommen till min bloggsida.

Mitt namn är Johan Drott. Jag är mycket intresserad av just hälsa, där av namnet på bloggen. Jag har under åren samlat på mig en stor mängd kunskap och information om hälsa och träning och har kommit till punkten att jag vill börja ge tillbaka. Denna bloggen kommer handla om allt från kostvanor, vitaminer, träning, sömn, stress, hälsokost och mycket mycket mer, ni kommer även till viss del få se hur jag lever med hälsa som livsstil i vardagen. Jag kommer att ange källor till det jag skriver så att ni som läsare enkelt kan hänga med var informationen kommer från. Det är viktigt att vara kritisk till den information om hälsa som flyter runt ute i cyberrymden, precis som med så mycket annat råder det delade meningar om det mesta inom kost och hälsa. Därför är det upp till dig som läsare att sålla bland informationen och ta till dig det DU tror på. Jag är ingen läkare, dietist eller liknande utan jag är bara en person med ett gediget intresse för hälsa.

Om du fortfarande vill hänga på så kör vi!

Nästa blogginlägg kommer handla om min personliga favorit, KOKOSOLJA. Den har blivit ratad i tidningar och av dietister men är påväg att återfå sin rättfärdiga position bland en av världens mest funktionella mat för männsikor.